Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Logując się na swoim koncie na stronie www Plusa, dostrzegłam, że z drugiego tel. zostały w ostatnich dniach wysłane smsy typu premium, czyli dodatkowo płatne i tym razem niestety nie kosztowały one 1,23 zł. Skontaktowałam się z biurem obsługi klienta aby zablokować możliwość wysyłania sms dodatkowo płatnych. Konsultantka poinformowała mnie, że nie ma takiej możliwości, aby całkowicie zablokować możliwość wysyłania wiadomości premium. Rozwiązaniem jest aby zablokować możliwość przychodzenia wiadomości reklamowych na dany nr tel., jednak muszę podać odpowiedni nr tel jaki chcę zablokować. Poprosiłam więc panią aby sprawdziła na jaki nr tel zostały wysłane poprzednie smsy i je wówczas zablokowała ich ponowne przychodzenie na tel. Odpowiedź brzmiała, że nie wie na jaki nr zostały wysłane płatne smsy, aby to sprawdzić należy złożyć prośbę o wygenerowanie bilingu, który zostanie dostarczony wraz z kolejną fakturą. Przyznać trzeba że to rozwiązanie było po prostu bezsensu. Wytłumaczyłam konsultantce, że osoba która wysyła smsy premium jest w innym mieście więc nie mogę wziąć tel do ręki i sprawdzić na jakie nr wysyła, w tym momencie kwota poza abonamentem sięga 400zł i w dodatku nie ma możliwości zablokowania ich dalszego wysyłania, a żeby dowiedzieć się na jakie nr są wysyłane te smsy muszę czekać miesiąc na biling i jeszcze za to zapłacić więc chyba coś tu jest nie tak. Konsultantka potwierdziła, że niestety tak właśnie jest i szczerze mówiąc przyznała, że nie jest mi w stanie teraz pomóc. Po kolejnych chyba 10 minutach rozmowy poinformowała mnie o kolejnym rozwiązaniu. Powiedziała, że tak na prawdę można zablokować wysyłanie smsów premium z danego tel., jednak na drodze reklamacyjnej. Usłyszałam, że powinnam pisemnie złożyć reklamacje z opisaniem sytuacji i wówczas otrzymam odpowiedź, a jest duża szansa, że reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona i zablokują wysyłanie płatnych smsów na numerze, który podam. Podsumowaniem rozmowy było to, że tak naprawdę wszystko możliwe jest do zrobienia, jednak przy większości spraw trzeba postawić na swoim i po prostu walczyć. Pytanie tylko po co Plus utrudnia życie abonentom, tym bardziej, że w konkurencyjnej sieci dzwoniąc na infolinie bez problemu można załatwić wiele spraw, więc dlaczego w Plusie nie można?!