Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Bylam zmuszona jak najszybciej zrobci przelew. Gdziekolwiek. Najblizej mialam do placowki BZ WBK. Na miejscu postanowilam skorzystac z okazji i zapytac o ROR, pani ktora mnie oblugiwala nie byla wstanie mi powiedziec nic na temat prowizji i ewentualnych oplat, zrobila to dopiero po wydrukowaniu tabeli oplat i prowizji. Bylam zainteresowana rowniez karta PAYBACK do ow konta, niestety i tu klapa. Informacje na temat ow karty otrzymalam dopiero, po telefonie pracownicy banku na ... infolinie. Sama nie bylam w stanie wlasciwie nic mi na ten powiedziec, nie pomogla rowniez pani siedzaca przy sasiednim stanowisku. W sumie z banku powinnam wyjsc po kilku minutach, a wyszlam po kilkunastu. Plusem jest to, ze bylo bardzo milo i sympatycznie.