Opinia użytkownika: Marcin_1157
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: W marcu skorzystałem z atrakcyjnej promocji na dalsze przedłużenie umowy o usługę dostępu do internetu. Za bardzo atrakcyjną cenę uzyskałem pięciokrotny przyrost prędkości, jednak w momencie włączania nowej usługi nastąpiły jakieś problemy techniczne i przez dwa dni praktycznie nic nie działało. Po zgłoszeniu awarii przez infolinię TP, następnego dnia skontaktowali się ze mną technicy, stwierdzając iż problem wymaga interwencji u mnie w mieszkaniu. Pracownicy przybyli do mnie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się i potwierdzeniu iż będę w tym czasie w domu. Usterka została usunięta błyskawicznie. Technicy byli bardzo uprzejmi, ubrani w firmowe stroje. Ponieważ przez kilka dni kiedy usuwano usterkę, usługa dostępu do internetu nie działała prawidłowo postanowiłem zgłosić reklamację. W tym celu wypełniłem formularz dostępny na stronie i opisałem zaistniały problem. Już po kilku dniach otrzymałem pocztą pismo w którym uwzględniono moją reklamację i otrzymałem zwrot kilku złotych.