Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Od kilku lat jestem klientką banku Millennium, jestem bo niestety muszę , mam kredyt hipoteczny w tym banku. Niestety wiedza pracowników zatrudnionych w placówkach tego banku jest na poziomie żenującym. W połowie miesiąca marca udałam się do placówki banku aby zlecić zlecenie stałe(3 realizacje) z datą przyszłą na kwotę przekraczającą dzienny limit transakcji jaki mam ustalony do rachunku. Niestety jakież było moje zdziwienie gdy żaden pracownik nie potrafił ustanowić zlecenia stałego realizowanego z datą przyszłą. Gdy usłyszałam od pracownika stwierdzenie „może da się ustanowić polecenie zapłaty(!!!)” byłam już pewna że pracownicy zatrudnieni nie rozróżniają podstawowych pojęć związanych z realizacją dyspozycji. Po kilku ,minutach bezskutecznych prób ustanowienia zleceń stałych, poleceń zapłaty i nie wiem jeszcze czego uprzejmie wyjaśniłam Paniom z obsługi na czym polega różnica między poleceniem zapłaty a zleceniem stałym i mocno zawiedziona a wręcz zażenowana opuściłam oddział banku. Niestety z tym zleceniem zmuszona byłam poradzić sobie sama – a może i dobrze bo miałam przynajmniej pewność że takie zlecenie zostanie zrealizowane. Bank Millennium dbając o estetykę oddziałów , wygląd swoich pracowników i wygodne fotele dla klientów zapomniał o najważniejszej dla klienta sprawie- kompetencji pracowników