Opinia użytkownika: madziaaa_1
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Udałam się do empiku zakupić kilka gazet podróżniczych oraz przewodnik po województwie dolnośląskim wydawnictwa DEMART. Byłam bardzo ucieszona, bo w innych empikach nie mogłam znaleźć akurat tej części. Główne minusy, które mnie bardzo rozdrażniły, to długość kolejki, a tym samym czas obsługi oraz niezauważenie mnie, w momencie wchodzenia do sklepu. Tego dnia wyjątkowo się spieszyłam, a była czynna tylko jedna kasa, a w kolejce chyba z 20 osób. Różni pracownicy biegali w różne strony, ale dopiero po 10 minutach mojego oczekiwania raczono otworzyć drugą kasę. A i tak uważam, że to stanowczo za mało. Prawdopodobnie jeszcze chwilę i pewnie bym wyszła, a oni straciliby klientkę. druga sprawa, to, to, ze jak wchodze do tego sklepu, to rzadko kiedy personel zauważa, to że ktoś wszedł. Jak ochroniarz jest na miejscu to mówi dzień dobry, jeśli go akurat nie ma to nie ma nikogo, kto by przywitał klienta.