Opinia użytkownika: Toms
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Pewnego dnia wybrałem się do banku PKO BP w celu wpłaty pewnej sumy pieniędzy a także zapoznania się z nową ofertą rachunków bankowych. Obejście banku było czyste i zadbane. W strefie wejścia znajduje się bankomat, do którego ustawiona była kolejka złożona z dwóch osób. W środku pomieszczenia było czysto , a kolejka składała się z dwóch osób. W kolejce tej spędziłem około 10 minut po czym zostałem poproszony do stanowiska obsługi klienta przez Panią w wieku około 45 lat. Pracownica była elegancko ubrana, szybko i kompetentnie wykonywała swoją pracę. Obsługa klienta odbywa się w pozycji siedzącej co jest dużym plusem. Niestety kiedy zadałem pytanie dotyczące kont Pani nie potrafiła mi udzielić dokładnej odpowiedzi i poprosiła mnie o skierowania się do stanowiska obsługi klienta indywidualnego. Stanowisko to było zajęte a kolejne 2 były nieczynne. Osoba przede mną zakładała sobie rachunek co trwało bardzo długo i postanowiłem zrezygnować z czekania. Opuściłem bank, w którym i tak spędziłem około 20 minut a nie dowiedziałem się nic o nowej ofercie banku. Generalnie bank oceniam pozytywnie ale obsługa mogłaby bardziej reagować na ilość klientów i kolejki wewnątrz ( gdy robi się kolejka powinny być otwierane kolejne punkty obsługi).