Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Obserwowałem salon sprzedaży sieci Plus. Obiekt jest bardzo zadbany. Wszystko czyste, zachowane w ładzie i porządku, ekspozycja zachęca do wejścia. Lokal mały. Posiada dwa stanowiska i jest w centrum miasta. Nie przeszkadza to w sprawnej obsłudze klienta. Kierownik salonu (najprawdopodobniej) był zajęty gdy wszedłem do salonu. To samo pani siedządza przy drugim biurku. Mimo obsługi innych klientów przywitał się ze mną i zaproponowal abym usiadł i poczekał. Nie często spotyka się taki sposób zatrzymania klienta w naszym kraju. Oczywiście poczekałem przeglądając ofertę salonu (nie będę skupial się na ofercie). Po chwili zostałem obsłużony przez kierownika sklepu. Wytłumaczyłem, że chodzi mi o rozwiązanie umowy, gdyż własnie nie długo mi się kończy okres umowy. Wszytsko zostało natychmiast sprawdzone w systemie po czym zachecono mnie do poznania oferty która miala mnie skłonić do przedłużenia umowy. Bardzo profesjonalnie i obrazowo dowiedziałem się co mogę zyskać. Mimo, że brzmiało zachęcająco powiedziałem, że najprawdopodobniej będę rezygnował ale jeszcze się zastanowie. Wytłumaczono mi dokładnie jak ta procedura miała by się odbyć. Podano konkrente daty abym nie "wpakował" się w kolejny miesiąc. Podobało mi się to, ze obsługa rozumiała, że przyszedlem tu po takie informacje i po próbie zachęcenie mnie do przedlużenia umowy oraz mojej nie chęci nie zmianiła do mnie nastawienia i dalej z uśmiechem pomogła mi w uzyskaniu informacji. Podziekowałem poczym miałem już wastac i wyjść. Obłsuga zachęciała mnie do przemyślenia mojego wyboru podając kilka najważniejszych powodów dla których nie powinnienem rezygnować. Osoba która mnie obłsugiwała witając się ze mna i żegnając wstała z miejsca co bardzo mi sie spodobało. Jedynym minusem mojej wizyty był fakt , że podczas kilku pytań (troche trudnych) personel nie znal natychmiast odpowiedzi ale za to bardzo szybko Pan obsługujący mnie sprawdził potrzebne mi informacje w systemie oraz na infolini więc nie zostałem bez odpowiedzi. PODSUMOWUJĄC - wyszedłem zadowolony