Opinia użytkownika: Ryszard_90
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Odwiedziłem kilka różnych banków celem uzyskania informacji na temat realizacji czeku zagranicznego w obcej walucie. Ze względu na żadkość przeprowadzania tego typu operacji nigdzie nie uzyskałem odpowiedzi od razu. Czas oczekiwania był rózny, tak samo jak warunki wykupu czeku. W jednym z przodujących banków wysokość prowizji była chorrendalnie wysoka, w innym pan który załatwiał moją sprawę zanim znalazł odpowiednie wytyczne załatwił " Po drodze " jeszcze trzech innych klientów, a w dwóch innych w ogóle nie prowadzi się takiej działalności. Dopiero w Banku Millenium poczułem, że znalazł się ktoś kto faktycznie chce mi pomóc. Pani, która mnie przyjęła również nie wiedziała jak załatwia się taką sprawę, przeprosiła i bardzo grzecznie poprosiła o wyrozumiałość. Następnie poprosiła do siebie przełożoną. Ta zjawiła się praktycznie natychmiast. We dwie poradziły sobie z problemem w bardzo krótkim czasie jednocześnie przedstawiając mi zalety konta, które musiałbym założyć aby zrealizować czek. Profesjonalizm tych pań przekonał mnie do skorzystania z usług tego banku. A także ich i sympatyczne podejście. Przez cały czas trwania mojej wizyty panowała bardzo miła atmosfera. Naprawdę świetna obsługa. Brawo!