Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Kilka dni wcześniej oglądałam w gazetce Biedronki czajniczek ceramiczny - elektryczny do gotowania wody, który od dziś miał być w ofercie,i chciałam go kupić bo mój obecnie użytkowany już cieknie. Pracuję niedaleko tego sklepu i czesto robię tam zakupy na drugie śniadanie więc myslałam, że przy okazji zakupię czajnik. Wchodząc do sklepu zauważyłam dużo palet i pracowników pracujacych przy rozkładaniu towaru, szło im bardzo sprawnie i towar szybko znajdował się na półkach. A że jest okres przedświąteczny to wiadomo, że sporo smakołyków do ciast, sałatek itp stoi też w alejkach jako towar sezonowy. Robiąc szybki slalom po sklepie nie zauwazyłam czajnika. Zapytałam więc Pana który sprawdzał zgodnośc towaru na palecie z fakturami czy może są te czajniczki? Bardzo miło i grzecznie odpowiedział, że niestety nie doszły, spytałam czy może w innych Biedronkach w Łomży doszły, bez wachania wyjął telefon i przedzwonił - dowiedział się że niestety czjniki nie doszły do żadnej Biedronki w Łomży. Trudno pomyślałam, ale Pan powiedział, ze być może jeszcze przed świętami będą, bo np dziś też przyszedł towar, który był we wcześniejszej gazetce. To że tak miło udzielił mi informacji sprawiło że będę odwiedzać sklep do momentu aż zakupię czajniczek.