Opinia użytkownika: Izabela_501
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Ostatnio odwiedziłam placówkę banku, ponieważ chciałam wpłacić środki na konto.Placówka sprawiała wrażenie czystej i uporządkowanej, ulotki były równo poukładane, a wokół ekspresu z kawą nie było śladów zabrudzeń. Okazało się, że przede mną jest jeszcze 5 osób, a przy stanowisku obsługiwała klientów jedna osoba. Zauważyłam, że w placówce przebywało jeszcze 3 pracowników. Dobiero po ok. 20 minutach zostało otworzone kolejne stanowisko obsługi klienta. Widziałam, że czekający klienci wyraźnie się denerwowali. Obsługująca mnie Pani była miła i uśmiechnięta, chętna do pomocy. Chcętnie też odpowiadała na moje pytania i nie okazywała zniecierpliwienia. Wytłumaczyła mi również że wpłat gotówki mogę dokonywać we wpłatomatach bez konieczności stania w kolejce. Uprzejmie się ze mną pożegnała i zaprosiłą ponownie.