Opinia użytkownika: Natalia_296
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: O godzinie ok 1.40 wraz z grupą znajomych postanowiliśmy zjeść coś w KFC na Trzech Stawach. Restauracja była już zamknięta, więc postanowiliśmy dokonać zakupu kilku Twisterów przy okienku drive-in. Podchodzimy - światło się pali, ale personelu nie ma. Czekamy 10-15 min. Nic. Okrążyliśmy cały budynek, i zobaczyliśmy samochód, którego kierowca składał zamówienie. Samochód odjechał do okienka, a my przez "domofon" staraliśmy się skontaktować z kims w celu złożenia zamówienia. Kolejne 10-15 min - bez odzewu. Postanowiliśmy udać się za samochodem do okienka licząc że może tam się uda zamówić coś do jedzenia. Okazało się że pracowała tylko jedna osoba ! Pani pomyliła zamówienie klienta przed nami co spowodowało kolejne opóźnienie 10-15 min. W końcu podchodzimy do okienka i chcemy zamówić a Pani odpowiada, że niestety nam nie może niczego sprzedać bo to jest okienko drive-in a my jesteśmy pieszo....Zszokowani czekamy nie wiedząc co zrobić kolejne 10 min aż Kolejny samochód podjechał, i zaproponował, że kupi nam jedzenie.