Opinia użytkownika: tometeo
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Po wejściu do placówki, zauważyłem, że panuje w niej ład i porządek. Zostałem od razu zapytany przez Panią kierownik czy udaję się do kasy. Byłem drugi w kolejce. Klient przede mną był obsługiwany przez jednego z doradców. Następnie do rozmowy włączył się drugi doradca, który wyjaśniał kolejne wątpliwości klienta. Po ok 10 minutach oczekiwania zostałem poproszony do stanowiska. Doradca zapytał o cel mojej wizyty. Poprosiłem o przedstawienie oferty związanej z otwarciem rachunku indywidualnego. Pracownik rzetelnie przedstawił całą ofertę, poinformował o korzyściach płynących z otwarcia rachunku podstawowego, jak i bardziej rozbudowanego. Poinformował także o kosztach miesięcznych obu rachunków. Używał jasnych sformułowań i starał się wyjaśnić każdą moją wątpliwość i odpowiedzieć na moje szczegółowe pytania. Na koniec poinformował o lokatach i ich oprocentowaniu, a także przedstawił inne rozwiązania z możliwością ubezpieczenia. Po zapoznaniu się z całością oferty, podziękowałem za przedstawienie oferty i opuściłem placówkę