Opinia użytkownika: Maxima
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Odwiedziłam dziś sklep sieci Rossmann. Przy wejściu stał pracownik zatrudniony w charakterze ochroniarza. Pierwszy dział : szampony oraz pasty i szczoteczki do zębów uporządkowany, z łatwością odnalazłam swój ulubiony szampon. Dział kosmetyków typu kremy, toniki do twarzy itp. również uporządkowany , jednakże miałam problem z odnalezieniem kremów pod oczy. Spytałam o nie pracownicę, która tuż obok układała towar na półce. Na moje pytanie gdzie znajdę kremy pod oczy odpowiedziała "wszędzie" i wskazała pobieżnie palcem mówiąc " tu, tu, tam"... po czym poszła na inny dział. Przyjrzałam się uważniej i stwierdziłam, że kosmetyki są ułożone w jakimś dziwnym porządku tj. według producenta i nazwy firm. Przez to kremy, które szukałam są " porozrzucane" po różnych półkach. Ułatwieniem dla klienta byłoby, gdyby stały one na jednej półce. Podobny kłopot miałam z odszukaniem płynu micelarnego, którego używam. Szukałam go po prostu po kolorze butelki... W dziale z kosmetykami typu błyszczyki i lakiery do paznokci panował lekki rozgardiasz, prawdopodobnie spowodowany przez klientki oglądające towar. Kiedy podeszłam do kasy, został otwarty drugi boks kasowy z uwagi na kolejkę ( 5 osób). Kolejka została bardzo szybko "rozładowana". Bardzo lubię robić zakupy w Rossmannie, pomimo kłopotów ze znalezieniem niektórych produktów. Znajduję tu szeroki asortyment kosmetyków do każdej cery i rodzaju skóry.