Opinia użytkownika: Joanna_1747
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Jakież bylo moje zdziwienie i jaka byłam wściekła na siebie w dniu wczorajszym kiedy otworzyłam rachunek telefoniczny. Ale od początku; otóż przy przedłużeniu umowy na kolejny okres konsultantka salonu zaproponowała mi ciekawą ofertę, która idealnie sprawdzałaby się dla mojego dziecka. Mądrzejsza o wcześniejsze doświadczenie zgubienia tel. przez mojego syna zdecydowałam się skorzystać z propozycji ubezpieczenia na wypadek zgubienia/kradzieży. Pani poinformowała mnie, że usługa jest bezpłatna, mało tego, nie powiedziała mi, że jest również na 2 lata. W dniu otrzymania rachunku i ujrzenia kwoty 6 zł przekonałam się już kolejny raz, że aby sprzedać coś klientowi wystarczy nie powiedzieć tak istotnych kwestii. Zadzwoniłam na infolinię chcąc zrezygnować z usługi, ale tu również nie pozostawiono mi złudzeń: nie mogę zrezygnować, ponieważ umowa jest na 2 lata.