Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Jakiś czas temu skończyła mi się umowa. Taryfę jaką posiadałam można było określić jako "zniżkową" miałam rabat na abonament 50%. Niestety tylko na rok czasu. Po tym okresie po prostu kolejną fakturę dostałam z pełną kwotą abonamentu - oczywiście nie miałam tu do nikogo żalu. Chociaż wcześniej miałam telefon z biura obsługi, że kończy mi się umowa oraz mają przygotowaną "specjalnie dla mnie" nową taryfę w ramach nowej umowy. Tym razem tak jednak nie było. Umowa przeszła na czas nieokreślony, więc zaczęłam zbierać informację o o obowiązujących taryfach u mojego operatora, jak i u konkurencji. Zadzwoniłam również sama do biur obsługi Plusa aby dowiedzieć się, czy jest jeszcze szansa abym na kolejny rok mogła podpisać umowę ze zniżką 50% na abonament jaką miałam poprzednio. Konsultantka poinformowała mnie, że tych taryf już nie ma i mogę podpisać umowę na taryfy które teraz aktualnie obowiązują. Wymieniła mi ich zalety oraz wspomniała o jakiś dodatkowych 15 min przez pierwsze 3 mies jakie bym otrzymała ze względu na podpisanie kolejnej umowy. Po skończeniu rozmowy dokładnie zapoznałam się z informacjami na temat tych taryf na internecie. Niestety bieżące taryfy okazały się mało korzystne w porównaniu z tą którą miałam. Jednak chciałam się upewnić czy na pewno tak jest, dlatego raz jeszcze wybrałam nr do biura obsługi klienta. Tym razem nie udało mi się dodzwonić - wszystkie linie były zajęte, ale skorzystałam z opcji, aby to konsultant do mnie oddzwonił. Telefon miał być następnego dnia w godz. popołudniowych. Czekałam, ale nikt nie zadzwonił, kolejnego dnia również cisza. Więc raz jeszcze dzwoniłam, włączyłam głośnik w tel i po prostu czekałam na zgłoszenie się konsultanta. Trwało to może 20 - 30 min. Tel w połowie miałam już rozładowany, ale w końcu się udało. Konsultantka potwierdziła mi, że taryfy obecne nie są tak korzystne jak ta z której do tej pory korzystałam. Stwierdziłam, że w takim razie będę musiała jednak przyjrzeć się ofercie u konkurencji. Jednak koleżanka powiedziała mi, że mam zadzwonić do Plusa, ale poprosić o przełączenie do "działu utrzymania klienta". Tak też zrobiłam, oczywiście znów 20 min musiałam odczekać w kolejce, ale bez problemu mnie przełączono. Powiedziałam konsultantowi w jakiej sprawie dzwonię i że zależy mi na taryfie i na zniżce jaką miałam jeszcze miesiąc temu. Konsultant powiedział, że może mi przesłużyć poprzednią umowę, że można tego dokonać smsem. I, że jeszcze postara się to zrobić przed zakończeniem mojego okresu rozliczeniowego tak aby kolejna faktura przyszła już na 50% abonamentu. Sms niestety z akceptacja nowych warunków umowy niestety przyszedł z opóźnieniem więc otrzymałam jeszcze jedną fakturę z pełnym abonamentem, jednak i tak byłam zadowolona że udało mi się wynegocjować stare warunki :) Wniosek taki, że jednak opłacało się wydzwaniać do biura obsługi plusa, ale można ułatwić sobie życie dzwoniąc od razu do Działu Utrzymania :)