Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Intermarche

Treść opinii: Kilka dni temu mama dokonała zakupu kawy wraz z kubkiem termicznym, po przyjeździe do domu i otwarciu produktu okazało się, że kubek jest najnormalniej pęknięty. Postanowiłam pojechać go zwrócić. Oczywiście udałam się do działu w którym załatwia się takie rzeczy...otóż pewna Pani skierowała mnie do stoiska gdzie sprzedawany jest alkohol. Nie zauważyłam informacji, która mówiła by o tym, że właśnie tam można dokonać zwrotu towaru. Czekałam minutkę i miły Pan bez zbędnych problemów przyjął reklamacje, a produktu musiałam sama szukać po markecie. Zakupiłam kilka potrzebnych rzeczy i udałam się do Pana który ową reklamację przyjmował, chyba zdążył zapomnieć, bo kawę wraz z kubkiem wbił na paragon delikatnie przypomniałam, że przed momentem dokonałam u niego reklamacji. Z miłym uśmiechem wycofał produkt z paragonu i skasował resztę moich zakupów.