Opinia użytkownika: Justyna_661
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Moim miejscem obserwacji jest sklep obuwnicy DEICHMANN. Wchodząc do środka odniosłam wrażenie, że miejsce jest estetyczne, czyste i zadbane. Weszłam, przemieściłam się do końca sklepu. Co mnie zdziwiło, nawet pozytywnie na końcu sali stał telewizor z emisją bajek dla dzieci, pewnie jest to forma rozrywki dla potencjalnych klientów przychodzących z dziećmi, aby zająć na chwilę ich uwagę. Zauważyłam Panią, która wykłada towar. Podeszłam i zapytałam, gdzie leżą buty komunijne dla chłopców. Pani oderwała się od swojego zajęcia ( wykładania towaru na półki i podeszła do mnie). Zapytała w czym może pomóc. Spytałam, czy dostane i gdzie leżą buty komunijne. Pani dopytała, dla kogo mają to być buty: chłopiec, czy dziewczynka i jaki miałby być rozmiar buta. Chodziło mi o buty dla chłopca. Pani wskazała je i dodała, że w tej chwili mają tylko 2 gatunki tego obuwia i tylko od nr 35, co nie odpowiadało moim wymogom. Sprzedawczyni poinformowała, że mają dostawę regularnie dwa razy w tygodniu i przy kasie mogę uzyskać wizytówkę z dodatkowymi danymi. Podziękowałam za informacje i udałam się w kierunku do kasy. Niestety nie było tam nikogo, chwilę postałam ale nikt nie podszedł. Postanowiłam opuścić sklep. Będąc w drzwiach widziałam, że Pan podszedł do kasy.