Opinia użytkownika: Tomasz_1361
Dotycząca firmy: ECCO
Treść opinii: Odwiedziłem dziś sklep obuwniczy Ecco. Celem mojej obserwacji było sprawdzenie asortymentu obuwia sportowego. W sklepie znajdował się już inny klient. Ekspedientka zajmowała się w tym czasie szukaniem odpowiedniego rozmiaru obuwia, którym był zainteresowany klient. Zauważyła moją obecność jednak nie mogła podejść. Trwało to kilka minut. Gdy klient został obsłużony podszedłem do kasy aby uzyskać informacje o obuwiu, które mnie interesowało. Pani ekspedientka pokazała mi konkretny model obuwia. Zostałem szczegółowo poinformowany o specyfice obuwia oraz jego przeznaczeniu i użytkowaniu. Sprzedawczyni udzieliła mi odpowiedzi na wszystkie pytania. Zakres jej wiedzy był zadowalający. Niestety nie było obuwia w moim rozmiarze, ale ekspedientka przedstawiła mi inny model butów, które są przeznaczone do chodzenia, jednak ja byłem wyłącznie zainteresowany obuwiem do biegania. W sklepie nie było asortymentu w moim rozmiarze. Nie mam zastrzeżeń co do rozmieszczenia obuwia w sklepie. Szyld sklepu jest dobrze widoczny. Co do asortymentu to musze stwierdzić iż oferta nie jest zadowalająca. W sklepie nie było obuwia, które mnie interesowało w moim rozmiarze, a także nie miałem zbyt dużego wyboru spośród preferowanego obuwia. Obsługa była miła, kompetentna, choć w sklepie powinny znajdować się 2 ekspedientki. Na początku długo czekałem aż Pani skończy obsługiwać poprzedniego klienta. Obuwie w tym sklepie nie jest tanie. Myślę że jeszcze wróce do tego sklepu, gdyż znajdują się tu produkty wysokiej jakości.