Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Poszukiwałam małej torebki, koniecznie zamykanej na zamek, a nie tylko na zatrzask. Wypatrzyłam taką w sklepie Deichmann w Pasażu Grunwaldzkim, ale była tylko w kolorze białym. Pracownica sklepu powiedziała mi , że były też czarne i brązowe, ale już nie ma ich w tym sklepie. Będąc dziś na zakupach w Marino wstąpiłam do sklepu Deichmann i znalazłam właśnie tą poszukiwaną przeze mnie torebkę w kolorze brązowym. Obejrzałam ja dokładnie i podeszłam do jednej z pracownic zapytać, czy jest też może dostępny ten model w kolorze czarnym. Pani powiedziała, że sprawdzi i zniknęła na dłuższą chwilę na zapleczu sklepu. Gdy wróciła, powiedziała, że czarnej niestety już nie ma, ale dodatkowo przyniosła mi jeszcze 2 inne modele małych torebek w kolorze brązowym. Po obejrzeniu tych kilku rodzajów pozostałam przy moim pierwotnym wyborze i zdecydowałam się na zakup. Transakcja w kasie przebiegła bez problemu, otrzymałam dowód zakupu oraz informację o warunkach gwarancji towaru. W sklepie było mało klientów, panował porządek wśród ekspozycji obuwia i dodatków, a pracownice były widoczne koło regałów z butami i reagowały na prośby o pomoc ze strony klientów.