Opinia użytkownika: Magdalena_1946
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Od razu na samym początku powiem, że jestem zniesmaczona wizytą w tym sklepie. Weszłam z Narzeczonym żeby kupić coś do picia. Wzięliśmy z półki litrową fantę i chipsy. Wzięliśmy także pepsi w puszce, bo jak głosił plakat przed wejściem można ją było nabyć za 1gr jeśli płaci się kartą pay - pass a właśnie tak chcieliśmy zapłacić. Podeszliśmy do kasy i powiedzieliśmy, że bierzemy te dwie rzeczy i pepsi za 1gr. A Pani kasjerka na to oburzona powiedziała: "słucham??". My na to grzecznie odpowiedzieliśmy, że na drzwiach jest plakat, który mówi, że dostanie się ją za grosz płacąc kartą pay - pass.Pani kasjerka na to spytała drugiej Pani: "mamy jakąś promocje na sklepie?". Pani powiedziała, że nie wie. Mój Narzeczony powiedział, że Pani powinna mieć kod, który wbija na kasę żeby pepsi wbiła się za 1gr (nauczony niemiłym doświadczeniem z poprzedniej wizyty w innej Żabce, gdzie również nie został poinformowany o promocji). Pani powiedziała, że nie ma takiego kodu. Niestety puściły mi nerwy i powiedziałam "ale chyba pracownicy powinni być poinformowani o promocjach obowiązujących na sklepie?" na co usłyszałam odpowiedź: "proszę mieć pretensje do kierownika". Stwierdziłam, że nie ma sensu dalej prowadzić konwersacji z tą Panią. Ale to jeszcze nie wszystko. Panie w końcu doszły do porozumienia i powiedziały, że promocja obowiązuje powyżej 10zł i chyba skończyła się 30 marca. Sprawdziliśmy to i cena się zgadzała ale promocja była aktualna do 30 kwietnia. Przeraziłam się kompetencją pracowników w tym sklepie. W końcu powiedzieliśmy, że bierzemy tylko dwie rzeczy i płacimy kartą pay-pass. I tu znów problem. Bo można powyżej 10zł. Mówimy Pani, że nawet na terminalu jest napisane, że można powyżej 5zł. A Pani na to: ale to nie działa. W rezultacie wyszliśmy ze sklepu bez zakupów ale za to z szybciej krążącą krwią w żyłach ze zdenerwowania. Nie polecam tego sklepu. Madziula