Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: 1. Waga przy warzywach/owocach nie podaje należności - klient nie wie ile ma zapłacić, konsternacja przy kasach, gdzie dopiero wówczas dowiaduje się o należności 2. Ceny przy warzywach/owocach ulokowane w jednym miejscu wysoko nad koszami i klient musi szukać odpowiedniej ceny,nie zawsze te ceny wiszą nad towarem 3. na terenie sprzedażowym sklepu porozstawiane kosze na zbyteczne opakowania zbiorcze, palety z produktami, przez co utrudnione poruszanie się klientów wśród półek sklepowych 4. wypakowywanie i wystawianie towarów na półki w czasie otwarcia sklepu 5. nie wszystkie półki są zapełnione ( naliczyłem ich 5 - wolne od towarów, pozostały tylko ceny a towaru brak) 3. nie wszystkie ceny produktów są opisane, aby sprawdzić cenę należy udać się do jednego z 2 czytników, zlokalizowanych blisko siebie a powinny być porozstawiane w różnych odległych od siebie miejscach 4. personel nawołuje się wzajemnie krzycząc po imieniu "na cały sklep" 5. ubrania firmowe, bluzy polarowe z logo TESCO nie wyglądają na czyste ( nie są brudne - na granatowym tle nie widać plam, ale widać, że są "znoszone", "nie świeże" 6. Kasa nie wyposaża klienta w torbę zakupową - takową należy zakupić 7. Nie każdy pracownik w sklepie ma ubranie firmowe ( bluza polar lub fartuch) - osoby zatrudnione do wykładania towarów pracują w ubraniach własnych 8. Pracownicy zatrudnieni przy wystawianiu towarów nie udzielają odpowiedzi a jednocześnie brak osoby, którą można zapytać w interesującej nas kwestii (towaru, jakości, ceny, promocji itp) - personel zatrudniony głównie przy kasach