Opinia użytkownika: Sabina_93
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Byłam z moją siostrą w Katowicach na małych zakupach, że zabrakło nam pieniędzy chciałyśmy wypłacić kasę z bankomatu, a tu co niespodzianka wciągnęło nam kartę.Pani która nas obsługiwała przeprosiła bo to nie pierwszy raz klient skarży się że wciągnęło tutaj kartę myślała że usterka została już naprawiona i powiedziała że mamy przyjść po odbiór karty na następny dzień. Przychodzimy a tu już inna pani obsługuje z biegu traktuje nas jak powietrze nie chce wydać karty, mówi nam że to my nie umiemy korzystać z bankomatu że wciągnęło nam kartę to jest jakiś absurd jak można z góry tak traktować klienta. Nie pomogły prośby nie ma tej karty i tyle jak ktoś tak nie kompetentny może obsługiwać klienta w dodatku w banku. Musiała podejść dopiero kierowniczka zmiany i nagle karta się znalazła dziwna sytuacje bo jak można robić z klienta durnia chyba nikt nie chciałby być tak potraktowany.