Opinia użytkownika: Monika_725
Dotycząca firmy: VOX Meble
Treść opinii: Do sklepu przyjechaliśmy w celu zakupu łóżka z promocji, którą zanelźliśmy na stronie producenta w internecie. O tej porze w sklepie oprócz nas nie było innych klientów. Pani z uśmiechem i życzliwością przedstawiła nam szczegółowo charakterystykę mebla oraz przedstawiła zasady promocji. Okazało się jednak że w sobotę sklep nie ma dostępu do systemu w którym mógłby sprawdzić stany magazynowe, aby udzielić nam informacji czy łóżko w wybranym przez nas kolorze jest jeszcze dostępne. Umówiliśmy się z Panią , że oddzwoni do nas w poniedziałek ze sprawdzoną już informacją. Niestety w poniedziałek Pani nie zadzwoniła, dlatego koło godziny 16 sama zadzwoniłam do sklepu aby zapytać o interesujące mnie łózko. Pan który odebrał kompletnie nie został poinformowany przez swoją zmienniczkę z soboty o mojej wizycie i o telefonie który on miał do mnie wykonać. Poprosiłam grzecznie czy może sprawdzić stan magazynowy. Dowiedziałam się że system jest dostępny tylko do godziny 15 i dzisiaj niestety mi nie może tej informacji udzielić. Rozmowa przebiegała oczywiście bardzo grzecznie, Pan przepraszał za wynikłą sytuację, obiecał zadzwonić we wtorek. Tak więc po długim oczekiwaniu we wtorek Pan przekazał mi informację że łóżka już niestety nie ma na stanie.