Opinia użytkownika: Karolina_224
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: Udałam się w celu zakupienia narożnika z oferty BRW. Odwiedziłam ten sklep kilkakrotnie wcześniej aby dokładnie zapoznać się z ofertą i złożyć zamówienie. Dojazd do sklepu jest łatwy od strony Wejherowa, natomiast utrudniony dla osób jadących z Redy. Parking pod sklepem jest mały, ale nie było problemu z miejscem parkingowym. Wchodząc przez drzwi wejściowe widziałam pracowników znajdujących się przy kasie. Przechodziłam przez stylizacje meblowe i zapoznawałam się z ofertą. Bardzo podobały mi się narożniki z alcantary i na taki się zdecydowałam. Zamówiłam u pracownika narożnik, dokładnie wskazałam jaki na być i wpłaciłam zaliczkę. Po otrzymaniu informacji że moja kanapa znajduje się w sklepie na magazynie otrzymałam telefon od osoby zajmującej się transportem w celu umówienia godziny dostawy. Były to godziny końca dnia roboczego. Transport opóźniał się godzinę, a ja nie posiadałam żadnej informacji na ten temat. Po 1,5 godziny wyczekiwania, wsiadłam do samochodu i podjechałam do tego sklepu aby coś ustalić. Okazało się że transport jeszcze nie wyjechał ze sklepu. Wróciłam do domu i niedługo później przyjechał samochód z narożnikiem. Sofa została zaniesiona do pierwszego zadaszenia, czyli przed klatkę schodową. Wnieśliśmy z mężem narożnik do domu i okazało się że dostałam lewy, a nie taki jak miałam zamówiony - prawy narożnik. Sklep skończył godziny pracy, a my zostaliśmy z niepasującym narożnikiem. Mąż zapakował go do samochodu i odwiózł do sklepu - na szczęście byli jeszcze magazynierzy i wydali mu właściwą sofę, ale sami musieliśmy ją sobie przywieść ( dwa razy jeździliśmy do sklepu). W domu okazało się że brakuje jednej małej poduszki. Wróciłam kolejnego dnia (11.04.11) ale pracownicy nie wydali mi kolejnej poduszki bo wg nich wszystko było prawidłowo. Oceniam ten salon bardzo źle. Przy składaniu zamówienia było miło i sympatycznie, jednak moment odbioru zamówienia i ewentualnych problemów pracownicy nie umieli rozwiązać odpowiednio. Bardzo podoba mi się oferta sklepów BRW, ale przy kolejnych zamówieniach mebli udam się do innego salonu. W tym będę kupować elementy dekoracyjne nie wymagające zamawiania, a jedynie dostępne od ręki.