Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Przede wszystkim personel tego sklepu nie używa powszechnie znanych zwrotów grzecznościowych używanych na powitanie jak i pożegnanie. Zawsze jest kilka pań, które bardziej są zajęte sobą niż tym co się dzieje w ich salonie, a jeśli już zwrócą na kogoś uwagę to odnosi się wrażenie że wzrokiem chcą wyprosić intruza (zapewne system premiowania nie motywuje do tego aby się postarać;) Dominuje czysta samoobsługa, nawet jeśli jest problem ze znalezieniem rozmiaru czy koloru i klient ewidentnie potrzebuje pomocy, nie ma co liczyć że ktoś do niego podejdzie, można się rozglądać a sprzedawcy po prostu udają że są w tym momencie zajęci czymś innym. Kiedy już się odnajdzie pożądaną parę obuwia może się okazać że np. nity z dziurek na sznurówki powypadały, a w moim mniemaniu takie obuwie nie powinno trafiać w ręce klienta należy je usunąć niezwłocznie gdy tylko nastąpi uszkodzenie, bo klient może się wystraszyć że podobnie stanie się innymi butami. Firma powinna bardziej stawiać na kulturę osobistą sprzedawców, nawet jeśli część osób z obsługi zajmuje się czymś to niech jedna osoba kontroluje co się dzieje na salonie aby klienci wiedząi że obsługa jest dla nich a nie oni dla obsługi..