Opinia użytkownika: misiek_8
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: W niedziele wybrałem się do Tecso. Znajduje się tam stoisko Cyfrowego Polsatu. Poprosiłem panią tam siedzącą o przedstawienie oferty. Opowiedziałem jej jakie programy mnie interesują, oraz jaką "wersją" internetu jestem zainteresowany. Pani wyciągnęła folder i zaczęła opowiadać. Owszem, o programach i internecie dowiedziałem się wystarczająco, natomiast o opłatach już gorzej. W myśl powiedzenia- "im dalej w las tym ciemniej. Do tej pory nie wiem jakie opłaty po okresie promocyjnym. Pani nie powiedziała, że muszę też zapłacić za sprzęt do odbioru telewizji. Sam musiałem dopytywać o potrzebny sprzęt. Na koniec najlepsze- pani zdziwiła się że nie mam anteny satelitarnej. Miałem nadzieję, że przychodząc do autoryzowanego punktu, otrzymam kompleksową informację o tym jakie poniosę koszty, jaki sprzęt potrzebuję. Oczekiwałem również zainteresowania pozyskaniem kolejnego klienta, nie mówię tu o naciąganiu na jakieś gratisy, po prostu o poważne potraktowanie. Zastanawiam się czy takiej firmie jak Polsat jeszcze zależy na klientach i czy weryfikują jakość obsługi w swoich autoryzowanych punktach.