Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: BOTI
Treść opinii: Jakiś czas temu udałam się do sklepu Boti po buty. Sklep ten od pewnego czasu kojarzy mi się z dobrą, sympatyczną obsługą. W dniu, kiedy udałam się na owe zakupy spotkała mnie zarówno miła jak i nie miła niespodzianka. Ową wizytę odbyłam z dzieckiem i to bardzo niesfornym 2 - latkiem. Jedna z pań obsługujących zajęta była rozmową z klientem druga zaś zajęta była myciem luster. Rozumiem, że to bardzo ważne aby były one czyste, lecz z uwagi na fakt iż był obecny klient zainteresowany zakupem Owa Pani mogła chociażby zaoferować mi swoją pomoc w podawaniu i odszukiwaniu pudełek z obuwiem. Tak sie niestety nie stało, między pogonią za synkiem, a wyciąganiem w biegu pudełek i szukaniem butów udało mi się z sukcesem, choć nieźle zmęczona zakończyć poszukiwania i wybrać najlepszy model. Przy kasie zaś miała miejsce ta miła niespodzianka, Pani ekspedientka była bardzo miła i pomocna, gdy zapytałam o dostępność innych kolorów chętnie sprawdziła i odpowiedziała na wszystkie moje pytania. Doradziła także w sprawie pielęgnacji zakupionego obuwia. Zaznaczę również, że przy wejściu do sklepu mimo, iż pani zajęta była rozmowa z reklamującym obuwie Panem zostałam powitana z uśmiechem.