Opinia użytkownika: Monique_2
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Ten sklep sieci Biedronka odwiedziłam po raz pierwszy i zupełnie przypadkiem, mając go "po drodze". Sklep zapewnia miejsca parkingowe swoim klientom,którzy niestety oznaczenia miejsc parkingowych mają gdzieś. Przy takich "genialnych kierowcach" należałoby jakoś specjalnie oznaczyć przejazdy,gdyż co poniektórym najwyraźniej ciężko jest przejść parę kroków i blokują wyjazd z parkingu. Przed sklepem stoi bankomat euronetu. Sklep czysty,bez śmieci na podłodze itp. Artykuły promocyjne w koszach, szczególnie tekstylne poprzewracane na wszystkie możliwe strony. Klientów sporo, więc pewnie trudno sie temu dziwić, przy kasach kolejki, mimo iż wszystkie były otwarte. Kasjerka uprzejma "Dzień dobry, dziękuje, zapraszam ponownie" Wszystko wg standardów Biedronki. Gdyby jeszcze wprowadzili płatności kartą. Niedawno słyszałam tłumaczenie rzecznika prasowego biedronki na temat braku płatności kartą.Tłumaczył, iż chcą uniknąć płacenia prowizji dla operatorów kart i dlatego też,cytuję "przed każdą Biedronką stoi bankomat". Otóż-nie przed każdą! A nawet jeśli jest bankomat, gdy przychodzi do płacenia przy kasie i okazuje się iż w portfelu brakuje środków, większość klientów zrezygnuje z zakupu jakiegoś towaru, byle nie biegać do bankomatu i przypadkiem nie stać ponownie w kolejce, co niewątpliwie zmniejsza zyski z utargu.