Opinia użytkownika: Piotr_115
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Przybyłem do sklepu w sobotę 09 kwietnia 2011 ok godziny 11:00. Przed sklepem znajduje się duży parking, który był prawie cały zapełniony samochodami co sugerowało dużą ilość klientów w sklepie. Pierwsze co mnie uderzyło jeszcze przed wejściem do środka to fakt że do pobrania wózka konieczne są drobne pieniądze. W tej okolicy jest to chyba ostatni duży sklep który tego wymaga. Zarówno Lidl jak i Tesco w Puławach udostępnia wózki bez wkładania monet. Czystość otoczenia sklepu bez zastrzeżeń. Po wejściu do wnętrza niestety natrafiłem na duże przeszkody. Przy stoiskach z warzywami i owocami na rozstawiane były palety i wózki wypełnione towarem co spowodowało że nie dało się przejechać wózkiem i musiałem ominąć tę cześć drugą stroną. Udałem się do stoiska z mięsem do którego stała kolejka 10 osób. Sytuacja taka ma miejsce właściwie stale, ale nie ma się co dziwić bowiem jakość oferowanego mięsa jest faktycznie bardzo wysoka. Również panie obsługujące zarówno to stoisko jak i stoisko z wędliną prezentują bardzo wysoki poziom i wysoka kulturę. Czas obsługi 20 minut. W tym czasie moja żona zajęła kolejkę do stosika z wędlinami. Po dokonaniu zakupu mięsa udałem się do stoiska z wędlinami. Jest to dużo utrudnienie bowiem trzeba stać w dwóch osobnych kolejkach, a ciasnota panująca w sklepie powoduje, że obie kolejki się zachodzą i brakuje przejścia. Na terenie sklepu w kilku jeszcze miejscach spotkałem porozstawiane palety z towarem do rozłożenia. Przejechanie wózkiem w części z nabiałem jest właściwie niemożliwe bowiem mieści się tylko jedna osoba między lodówkami a stojącymi paletami. Kolejki do czynnych 4 kas właściwie nie było - maksymalnie 3 osoby. Obsługa w kasach bardzo sympatyczna i kulturalna. Ok godziny 12:00 opuściłem sklep.