Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: 3 Pracowników OPIS OBSŁUGUJĄCYCH MNIE PRACOWNIKÓW Dyrygent Kinga o średnim wzroście i szczupłej sylwetce ubrana w firmową koszulkę. Natomiast włosy miała farbowane na jasny blond a pod spodem miała czarne. Na szyi zawieszone miała czerwoną smycz z napisem empik wow. Kasjer Radek w średnim wzroście i w szczupłej sylwetce był ubrany w firmową koszulkę. Jego blond włosy były bardzo krótko obcięte. Szef sekcji Adrian miał średni wzrost i szczupłą sylwetkę. Natomiast włosy ma krótkie ciemnoblond a na nosie założone okulary. On również miał założoną firmową koszulkę. Kasjer Piotr też był w średnim wzroście i o szczupłej sylwetce i włosach takich jak szef sekcji. Jak resztę pracowników ubrany był w firmową koszulkę. Na nosie miał założone okulary. Wszyscy pracownicy posiadali identyfikatory imienne. ZACHOWANIA PRACOWNIKÓW I ICH REAKCJA NA MOJE POTRZEBY Dyrygent była miła podczas obsługiwania mnie tzn. grzecznie przedstawiła ofertę. Jednak widząc mnie wielokrotnie nie podeszła do mnie i nie zaoferowała pomocy. Nawet nie zareagowała jak co chwile spoglądywałam na pracownicę i szłam w jej stronę a także, jak stałam koło niej. Takie zachowanie jest niedopuszczalne w tym zawodzie. Również nie przywitała się gdy poprosiłam o pomoc. Jedynym plusem u tej sprzedawczyni jest to, że poinformowała mnie o tym, żebym poczekała a ona pójdzie sprawdzić do komputera czy mają takie książki. Najgorsze co mogła uczynić to, że po skończeniu obsługiwania mnie nie zaprosiła mnie do Empiku ponownie. Tą sprzedawczynie należy wysłać na szkolenie obsługi klienta i największy nacisk położyć na używanie słów grzecznościowych. Także podczas tylko chodzenia po sklepie i przekładania książek na puste miejsca widząc klientów nie zaoferowała im swojej pomocy. Uważam, że pracownica ta pracuje bez wkładania serca w to co robi. Kasjer Radek jest uprzejmym i kulturalnym pracownikiem. Po podejściu do kasy przywitał się słowami grzecznościowymi dzień dobry. Szybko i sprawnie obsłużył mnie. Zachęcająco zaproponował mnie produkty z promocji mówiąc, że teraz są o wiele tańsze niż przed promocją. Również spytał się czy zapakować książkę. Po obsłużeniu mnie pożegnał, ale nie zaprosił mnie ponownie. Szef sekcji Adrian miło i kulturalnie obsługiwał mnie podczas dokonywania zwrotu zakupionego produktu. Również powiedział dzień dobry. Jednak pracownik ten nie może składać reklamacji, dlatego zawołał kolegę kasjera Piotra. Między czasie wypełnił formularz reklamacji i sprawdził czy książka jest w stanie nienaruszonym. Kasjer Piotr przyjął grzecznie i sprawnie reklamację. Nawet powiedział nic się niestało, gdy powiedziałam, że muszę dokonać zwrotu bo osobie, której miałam dać tą książkę zginęła w wypadku samochodowym. RAMKA ZE ZDJĘCIEM DYREKTORA Brak ramki ze zdjęciem dyrektora CZYSTOŚĆ I PORZĄDEK Na ladach i regałach był porządek i wszystko ładnie poukładane. Podłogi jak i lady a także regały były czyste. Salon był ładnie pomalowany nie wymaga remontu. Towary były czyste niezakurzone i ładnie poukładane. Oświetlenie dobre mimo, że wszystkie żarówki nie świeciły się. TOWAR Na większości działach regały były pełne tylko na dziale sportowym, lektur szkolnych i prasie młodzieżowej było pusto między książkami. Bardzo mi się nie podoba to, że jest brak cen na produktach. Także jest zbyt mało książek o rasach psów. Zostały mi pokazane tylko 2 książki o tej tematyce. Na przystawkach były poukładane długopisy, maskotki i żelki. MUZYKA, TELEWIZJA, KOMPUTERY Muzyka grała a telewizor był włączony. Natomiast jak na taki duży salon to jest za mało komputerów bo jest ich tylko 2 a powinno być ich 4. PRZEBIEG SPRZEDAŻY Empik było bardzo prosto znaleźć. Obok jednym z wejść do centrum handlowego Ferio był duży napis empik na czarnym tle. Po wejściu do centrum handlowego Ferio a przed wejściem do empiku sprawdziłam, która jest godzina. Po wejściu nikt mnie nie zauważył, ale po chwili zobaczył mnie kasjer, ale nie przywitał. Obeszłam cały sklep. Zauważyła mnie wielokrotnie dyrygent, ale spoglądając na nią co chwile nie oferowała mnie swojej pomocy. Dopiero po obejściu całego sklepu poprosiłam ją o pomoc, aby pomogła mi wybrać książkę o rasach psów do pewnej osoby, który chce kupić psa, ale nie wie jakiego. Sprzedawczyni zaprowadziła mnie n ten dział i pokazał mnie tylko dwie książki o rasach psów bo więcej nie było książek na ten temat. Książką, którą byłam zainteresowana ściągnęła folię, abym mogła ją obejrzeć. Poprosiła mnie w tym czasie, abym poczekała bo sprawdzi jeszcze w komputerze. Jednak nic nie znalazła. Wybrałam interesującą mnie książkę Rasy psów Larousse. Prosiła, abym udała się do kasy. Przekazała tą książkę kasjerowi Radkowi, który przywitał mnie i skasował książkę następnie powiedział cenę 79,90 zł. Zapłaciłam gotówką dałam 100 zł a on mi wydał 20,10zł. Sprzedawca spytał się czy zapakować książkę. Zgodziłam się i zapakował potem zaproponował zachęcająco produkty z promocji argumentując że są teraz o wiele tańsze, ale odmówiłam i wyszłam z empik. Sprawdziłam godzinę. PRZEBIEG ZWROTU Po 1h 8 minutach czyli o 13.45 przyszłam do empiku zwrócić produkt. Reklamacja poszła bardzo szybko bo tylko 3 minuty. Szef sekcji spytał w czym mogę pomóc. Więc mówię chciałam zwrócić książkę bo osoba której miałam dać tą książkę zginęła w wypadku samochodowym. Pracownik poinformował, że musi zawołać kolęgę bo on nie może dokonać zwrotu. Między czasie sprzedawca wypełnił formularz zwrotu i sprawdził czy książka wygląda jak nowa. Przyszedł kasjer Piotr i podpisał formularz i ja również podpisałam a także paragon. Zwrócił mnie on pieniądze. Powiedziałam kasjerowi bardzo mi przykro, że muszę zwrócić a on na to nic się nie stało. Pożegnaliśmy się słowami dowidzenia i wyszłam. ROZMOWA TELEFONICZNA Zadzwoniłam do Empiku Stare Miasto Konin pod nr 605120838 w dniu 8.04.2011 o 10.30 odebrał pracownik. Wymienił firmę i przedstawił się, jednak niedosłyszałam imię i nazwisko. Spytałam czy jest książka Marcin Rychlewski Księga głupoty. Sprawdził w komputerze i odpowiedział, że tak po 23,90zł. Podziękowałam i pożegnałam a on pożegnał słowami dowidzenia.