Opinia użytkownika: Renata_320
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Odwiedziłam wczoraj sklep sieci H&M zlokalizowany w Galerii Krakowskiej. Jest to miejsce przez które przetaczają się tłumy klientów w wieku od 0 do 100 lat, co niestety często skutkuje bałaganem. Prawdopodobnie liczba osób na zmianie nie nadąża z obsługą kas, przymierzalni, rozwieszaniem i porządkowaniem odzieży. Z tego samego powodu czasem trudno jest zlokalizować kogoś z obsługi, nie zawsze też promocje są dobrze oznakowane. Taki przypadek miałam niedawno, wybrałm płaszczyk z wieszaka oznaczonego rabatem -50%, przymierzyłam, odstałam w długiej kolejce do kasy i tam dowiedziałam się, że rabat jest na granatowe a nie beżowe. Zapytałam skąd mam to wiedzieć, młode dziewczę odpowiedziało, że są metki na rękawie. Nie przekonało mnie to o tyle, że wielokrotnie kupowałam rzeczy z takiej oferty, które metek nie miały a rabat naliczał kasjer. Poprosiłam panią do stojaka z płaszczami i pokazałam, że beżowe i granatowe wiszą razem pod wspólną planszą, że jest -50%. Pani uznała, że wszystko jest w porządku - ja nie. Argument, ze klienci odwieszają byle jak mnie nie przekonał, po to w sklepie jest obsługa, żeby nad tym czuwać. Mimo wszystko lubię tę sieć za duży wybór i mozliwość zwrotu zakupionych towarów do 28 dni, to wielki plus, zwłaszcza gdy kupuje się dla bliskich.