Opinia użytkownika: Daniel_300
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Mimo atrakcyjnych cen i całkiem sporego wyboru sklep zaskoczył mnie bardzo negatywnie. Kupowałem tam ostatnio parowar. W sklepie czekałem na sprzedawcę ok 10 minut, po czym sam musiałem podejść i go poprosić, gdyż akurat zajęty był rozmową z kolegami (również sprzedawcami w tym sklepie).Podczas gdy klienci czekali na obsługę panowie omawiali chyba ostatni weekend. Na samą obsługę nie mogę narzekać, sprzedawca opowiedział mi o parowarach, polecił firmę i pomógł dobrać model w odpowiedniej cenie, po czym zniknął.Gdy już udało mi się kupić sprzęt, który chciałem, wróciłem do domu (dodam, że mieszkam ok 60 km od sklepu). Po dwóch dniach postanowiłem użyć parowaru... i okazało się że pojemnik na wodę jest roztrzaskany (pudełko nie było otwierane, miało naklejkę na wieku), o tym żeby pękł podczas mojej drogi do domu też nie ma mowy, odpowiednio zabezpieczyłem opakowanie. Przy kolejnej wizycie (ok tydzień po zakupie)z paragonem i sprzętem udałem się do sklepu z reklamacją(kolejne 120 km licząc z powrotem). Niestety dopiero wtedy dowiedziałem się że powinienem otworzyć pudełko przy kasie i sprawdzić zawartość, ewentualnie zgłosić się drugiego dnia. NIESTETY sprzedawcy informują o takich możliwościach dopiero gdy wraca się do nich z problemem. Kazali mi się udać do serwisu i tam zapłacić za naprawę.Wydawało mi się że kupując w takim sklepie człowiek kupuje także pewność jakości i stanu towaru, jakość obsługi...niestety nic z tych rzeczy. Nikt nawet nie spróbował mi w jakikolwiek sposób pomóc. Dlatego ten sklep właśnie ma jednego klienta mniej.