Opinia użytkownika: Aleksandra_62
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: W bliskiej okolicy od mojego miejsca zamieszkania znajduje się hipermarket Kaufland, dlatego bywa, że robię tam zakupy, choć nie lubię tego robić. podczas ostatniej wizyty chciałam kupić przede wszystkim mięso, owoce, oraz kilka innych drobnych produktów spożywczych. Trasa zaczyna się od działy owoce warzywa, gdzie niestety trudno wybrać coś dobrego. Produkty są drogie (w porównaniu z innymi marketami) i niezbyt zachęcające (pogniłe cytryny, niedojrzałe pomidory). Niewiele udało mi się wybrać. Następnie zatrzymałam się przy stoisku z artykułami sypkimi, jednak nie doczekałam się nikogo, kto mógłby mnie tam obsłużyć (produkty musi podawać i ważyć sprzedawca, znajdują się one za ladą). Poszłam więc po mięso, gdzie w kolejce czekało kilka osób. Całe stoisko obsługiwała jedna osoba (mięso, wędliny, ryby, sery), druga pani stała gdzieś z tyłu i prawdopodobnie coś czyściła). Idąc powoli do kasy zatrzymałam się przy dziale z naczyniami i przyrządami kuchennymi. Postanowiłam kupić sobie aluminiowy garnuszek. Przy kasie była spora kolejka i tylko 4 otwarte kasy, czekałam około 7 minut, zanim moje produkty zaczęły być kasowane. Na początku kasjerka zapytała, czy zakupy się udały, jednak pytanie to było wymuszone, kasjerka nawet się nie uśmiechnęła, a jej pytanie ledwo zrozumiałam. Potem okazało się, że nie mogę kupić garnuszka, gdyż nie ma na nim ceny - kasjerka nawet nie zadzwoniła do kierownika zmiany lub innego kasjera). Na koniec podeszłam do Punktu Obsługi Klienta ubiegać się o mój bon za 5 zł, który powinnam otrzymać za oczekiwanie przy kasie dłużej niż 5 minut. Zostałam jednak poinformowana, że niestety już nie dają bonów (a informacje o nich wciąż wiszą na każdym kroku na sali sprzedaży i są puszczane przez głośniki) i przykro im. Obsługa sklepu ubrana była schludnie w służbowe uniformy. Niestety jednak nie wzbudzali sympatii (brak uśmiechu, odburkiwane odpowiedzi na pytania). Na sali sprzedaży brakowało obsługi. Czas oczekiwaania przy kasie był długi. Sala sprzedaży wyglądała dość poprawnie, choć wiele do życzenia pozostawia dział warzywa i owoce, który zdecydowanie nie przyciąga - był prawdopodobnie nieuprzątnięty. Moje ogólne wrażenia były raczej negatywne.