Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Esprit
Treść opinii: Celem mojej wizyty w sklepie "Esprit" był zakup koszulki dla mojego męża. Mąż był razem ze mną. Od razu po wejściu do sklepu zauważyłam kilku sprzedawców. Niestety nie usłyszałam "dzień dobry". Chodziliśmy z mężem po sklepie jakiś czas, aż w końcu podeszła do nas bardzo miła ekspedientka i spytała: " Czy mogę w czymś pomóc?". Podziękowałam, bo już znaleźliśmy z mężem ładną koszulkę. Mąż postanowił ją przymierzyć. Udał się do przymierzalni. Zaraz za nami szła Pani z obsługi. Gdy mąż mierzył wybraną rzecz i wyszedł z przymierzalni, Pani wtrąciła kilka zdań: "Myślę że jest to odpowiedni rozmiar"itp. Mieliśmy trochę wątpliwości, gdyż bluzka była troszkę przybrudzona na prawym rękawie, Pani zaproponowała że sprawdzi czy jest jeszcze jedna sztuka w tym rozmiarze. Po chwili wróciła i powiedziała, że niestety nie ma. Spytałam czy może w związku z tą plamą może udzieli nam jakiś rabat, ale niestety usłyszałam: "Ja niestety nie mogę nic w tej sprawie zrobić". stwierdziliśmy z mężem, że zaryzykujemy i kupimy tę bluzkę a plamę może uda się sprać. Pani przy kasie zaproponowała nam skorzystanie z aktualnie obowiązującej promocji, polegającej na wysłaniu smsa na podany numer w celu uzyskania 10% zniżki. Skorzystaliśmy z propozycji. Finalizacja zakupu przebiegała odpowiednio. Wychodząc usłyszeliśmy miłe "do widzenia". Obsługę oceniam dobrze. Z pewnością wrócę jeszcze do tego sklepu.