Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Do Carrefoura udałam się w celu zakupienia czajnika elektrycznego. Dlatego moja ocena dotyczy jedynie działu AGD/RTV. Niestety nie mogę powiedzieć, że jestem jakoś specjalnie zachwycona. Na dziale panował względny bałagan i miałam problem ze znalezieniem szukanego przeze mnie produktu, zauważyłam także braki w asortymencie, mimo cen ciągle widocznych na półkach. Po wybraniu najtańszego produktu (tutaj plus dla sklepu) zaczęłam szukać osoby odpowiedzialnej za dany działy w celu otrzymania informacji o okresie gwarancji i możliwości wymiany. Pracowniak znalazłam między regałami. Zajmował się ścieraniem kurzu z dolnych półęk i w trakcie naszej krótkiej siedział na ziemi. Faktycznie, podał mi wszelkie potrzebne informacje, jednak jego odpowiedzi były dość zdawkowe średnio uprzejme. Obsługa przy kasie była bardzo zadowalająca i odbyłam nawet miła pogawędkę z Panią kasjerką. Pozostał jednak niesmak i dlatego właśnie moja ocena jakości obsługi jest tak niska.