Opinia użytkownika: Michał_1315
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Przede wszystkim bardzo miłą obsługa! Poszedłem zarejestrować telefon na kartę SIMPLUS. Pani bez problemu pomogła mi, doradziła również jakie są aktualne promocje i co mogę zrobić, aby obniżyć koszty rozmów. Jedynym minusem był fakt, że termin, kiedy konto jest czyszczone ze środków był inny a dokładnie na infolinii Pan konsultant powiedział mi, iż wszystkie środki zgromadzone na koncie są usuwane po 30 dniach od blokady połączeń wychodzących natomiast Pani w salonie poinformowała mnie, że po pół roku. Rację muszę przyznać jednak Panu z infolinii, ponieważ na własnej skórze doświadczyłem zniknięcia z konta 90 zł za niedoładowanie telefonu!! Salon na ul. Toruńskiej bardzo zadbany, aktualne gazetki, plakaty wywieszone, miłą i bezproblemowa obsługa.