Opinia użytkownika: rocktechnika
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Zależało mi na kupieniu nowego pudru. Zaraz po wejściu do drogerii, w której nie było innych klientów, zostałam przywitana przez bardzo sympatyczną panią z obsługi. Gdy usłyszała czego szukam, zaprowadziła mnie najpierw do pudrów, których cena przekraczała 200zł. Na delikatną sugestię, że jest to jednak zbyt wysoka kwota, pokazała mi tańsze pudry równie wysokiej jakości. Wyjęła kilka próbek, pomogła idealnie dobrać kolor, porozmawiała ze mną na temat moich preferencji i po upewnieniu się, że jestem zdecydowana, zaprowadziła do kasy. Tam spytała, czy mam ich kartę programu lojalnościowego. Wytłumaczyła o co chodzi z tym programem, w jaki sposób można zyskać, do torebki z pudrem dołączyła ulotkę na ten temat, kupon rabatowy obowiązujący od kwietnia oraz próbki: cieni do powiek, a także [związku z tym, że w zakupach towarzyszył mi mój chłopak] próbkę męskich perfum. Dziewczyna przez cały czas się uśmiechała, dużo i ciekawie mówiła, zachęciła mnie tym samym do kolejnej wizyty nie tylko w sklepie sieci Sephora, ale w dokładnie tym sklepie w Galerii Malta.