Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Cafe Chopin

Treść opinii: wiele lat temu moja ciotka "zaraziła" mnie uczuciem do kawy firmowej Chopin, serwowanej w sieci kawiarń. Od lat nie tylko jestem (a raczej byłam do dziś) klientką kawiarni w pasażu M1 w Czeladzi. Ostatnio obsługa pogarszała się niemal z dnia na dzień, podobnie jak jakość serwowanej kawy. Czasem podawano mi stare ciastka. Ponieważ zwykle kupowałam także kawę mieloną do ekspresu na wynos i parzyłam w ekspresie w domu, więc mogłam sprawdzić, że jakość samej kawy jest jak zwykle rewelacyjna, a tylko nieumiejętność parzenia kawy w ekspresie u pań obsługujących klienta jest powodem moich pogarszających się wrażeń smakowych. Dziś, chcąc jak zwykle kupić kawę i coś dobrego usłyszałam (po 15 minutach czekania) od młodej osoby, która wreszcie do mnie podeszła, że jej ta kawa w ogóle nie smakuje. Obsługująca mnie pani była w stosunku do mnie niegrzeczna, wręcz arogancka, a na moje pytanie czemu na mnie krzyczy, jej koleżanka skomentowała: "To pani jeszcze krzyku nie słyszała". Mam 50 lat i trochę w zyciu widziałam. Ale takiej obsługi nie było nawet w komunistycznych kawiarniach .... Jest mi przykro, oczekuję jakiejś reakcji ze strony firmy. To nie jest normalne. Pozdrawiam Aleksandra G.