Opinia użytkownika: SecretClient_2
Dotycząca firmy: Open Finance
Treść opinii: Po wizycie u doradcy z Open Finance, zaczęto do mnie dzwonić. Zawsze jednak składało się tak, że nie mogłam odebrać telefonu, jednak pani po drugiej stronie się nie poddawała. Gdy w końcu odebrałam, poinformowała mnie, że przeprowadza badania jakości obsługi klientów w salonach. Ucieszyłam się, bo miałam po tej wizycie pewien niedosyt i chciałam wpłynąć na poprawę ku lepszemu samopoczuciu następnych klientów. Gdy przedstawiłam swoje zastrzeżenia (między innymi do braku obiektywizmu doradcy i spóźnienia z rozpoczęciem wizyty ze strony Open Finance), pani zamiast je przyjąć i przedstawić osobom, których dotyczyły, zaczęła je odpierać, wyjaśniać mi ich prawdopodobne przyczyny i przekonywać, że na pewno nikt nie miał niczego złego na myśli ani w zamiarze. Moim zdaniem nie o to chodzi w badaniach jakości.