Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Sklep przestronny, raczej zadbany - rzadko widuje się tu brudną podłogę. Niestety gorzej jest z asortymentem towarów. Często widzi się na półkach tabliczki z informacją "chwilowy brak towaru", a promocji umieszczanych w gazetkach reklamowych często po prostu nie ma. Nie łatwo jest znaleźć pracownika obsługi w innych miejscach niż kasa czy stoiska z wędlinami, serami itp. A jeśli już się to uda, najczęściej i tak nie są w stanie udzielić potrzebnych informacji i odsyłają do innych pracowników, by odepchnąć od siebie problem, czasem zanim uzyska się odpowiedź można poznać niemal cały personel (a prościej byłoby poradzić zwrócenie się do informacji). Ogólnie jednak nie mam zastrzeżeń co do samego zachowania personelu - jest miły i cierpliwy. Dużym plusem jest natomiast to, że rzadko zdarzają się pomyłki cen artykułów i jest sporo czytelnych i porozwieszanych w odpowiednich miejscach promocji. Obsługa kas też zazwyczaj jest sprawna, a kolejki zazwyczaj nie przekraczają 5 osób. Dodatkowo sieć posiada własny system lojalnościowy (klient może założyć kartę, na której zbiera punkty wymieniane co kwartał na kupony zniżkowe). Ogólnie sklep stwarza raczej pozytywne wrażenie, a dodatkową wygodą jest fakt, że w kompleksie mieszczą się także dodatkowe stoiska, umożliwiające zrobienie zakupów w szerszym zakresie.