Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Serwis Haller
Treść opinii: 'A kontrolka układu ABS... znowu się świeci od kilku dniu. Czy znowu zajmie to specjalistom z licencjonowanego serwisu pięć godzin?' Tak zakończyłem ocenę Serwisu Haller w Gdańsku-Osowej z września 2010 r., gdzie serwisowałem swojego Chevroleta Aveo. Później kontrolka raz się świeciła, innym razem gasła. Tak dotrwałem do terminu przeglądu gwarancyjnego po dwóch latach. Pomny przykrych doświadczeń wybrałem tym razem filię w Gdyni. Po szybkim przyjęciu samochodu do serwisu przez miłego i kompetentnego pracownika punktualnie o wyznaczonej godzinie samochód został wprowadzony do czystej i schludnej hali warsztatowej, którą z galerii dla klientów można obserwować. Miało to trwać około dwóch godzin, więc zalogowałem się na darmowym dla klientów hot spocie i popijając również darmową kawę zabrałem się do pracy. Jakie było moje zdziwienie, gdy po półtorej godziny zostałem poinformowany, że przegląd został zakończony, usterkę ABS usunięto i umyty(!) samochód czeka na mnie na parkingu. W podsumowaniu oceny z pełnym przekonaniem czterokrotnie postawiłem +5, a raz +3 - to tylko i wyłącznie za cenę usługi, gdyż tanio niestety nie było...