Opinia użytkownika: j_krolikowska
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Przechodząc przez stoisko alkoholowe zdecydowałem się na zakup jednej z wódek. Jak w większości marketów za alkohol płaci się przy innej kasie, natomiast w tym markecie przy kasie alkoholowej nigdy nie ma żadnego ze sprzedawców. Nacisnąłem dzwonek aby kogoś przywołać - bez rezultatu. Nie chcąc być namolnym czekam półtorej minuty i drugi raz dzwonię. Dalej nic... Przy kasach siedzą 2 kasjerki, na sali 3 osoby "wykładają towar", tzn. 1 osoba go wykłada a dwie sobie spokojnie rozmawiają. Kolejne półtorej minuty i kolejny dzwonek, a za mną ustawia się kolejka, ale najwyraźniej nikogo to nie interesuje. W ciągu następnych 2-3 minut ponownie dzwonie 2 razy i wreszcie łaskawie, wolniutko pojawia się sprzedawca, jak gdyby nic się nie stało stanął przy kasie bez żadnego "przepraszam, że państwo tyle czekali" albo choćby zwykłego "dzień dobry". Po skasowaniu i zapłaceniu nawet nie odpowiedział "do widzenia". Następnym razem jak przyjdzie mi do głowy robić tam zakupy i nikt po 2 dzwonkach nie podejdzie zostawię towar przy kasie bo widocznie nie zależy im na klientach.