Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Aviva
Treść opinii: Mimo, że jest sceptycznie nastawiona do zawierania wszelkich umów na tzw. odległość, rozmowa, jaką miałam dziś przyjemność poprowadzić z Pracownikiem infolinii firmy Aviva, wpłynie na zmianę mojego podejścia do tego typu ofert. Rozmowa przeprowadzona pod każdym względem profesjonalnie, acz nie maiłam wrażenia, że rozmawiam z automatem, lecz żywym człowiekiem. Doradca, z którym rozmawiałam doskonale orientował się w swojej materii, odpowiedział na wszystkie moje pytania (nawet te, nie związane bezpośrednio z zakresem usług świadczonych przez ww.firmę), przedstawił możliwość zakupu usług dodatkowych- wskazując ich atuty na tle konkurencji. Niestety ze względu na problemy natury technicznej (problemy z komputerem) do kalkulacji wysokości składki OC podczas naszej rozmowy nie doszło, jednakże Pan zaproponował, że oddzwoni. Za kilka minut rzeczywiście uzyskałam żądane informacje.Wysokość ubezpieczenia jest niewiele niższa od oferty dotychczasowego ubezpieczyciela. Rozważę jednak zmianę firmy ubezpieczającej.