Opinia użytkownika: Patryk_164
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Połączyłem się z konsultantem celem zamówienia internetu mobilnego. Początek rozmowy był wzorowy - konsultant przedstawił się, przywitał oraz spytał w czym może pomóc. Jego intonacja była bardzo miła. Niestety gdy opowiedziałem konsultantowi o celu mojego połączania, można było odczuć lekkie zakłopotanie konsultanta, jakby nie znał do końca oferty(dodam tylko, że mi ona była bardzo dobrze znana, dzwoniłem po konkretną propozycję i byłem na nią w stu procentach zdecydowany). Konsultant wprowadził zamówienie, pobrał od mnie wszystkie dane i niestety popełnił karygodny błąd. W przypadku sprzedaży telefonicznej koniecznie należy zapytać klienta czy zgadza się na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych oraz czy wyraża zgodę na weryfikację płatniczą - konsultant niestety tego nie zrobił. Moje zamówienie zostało przyjęte, dane wprowadzone do systemu. Niestety przez niedopełnienie procedur przez konsultanta moje zamówienie zostało anulowane przez operatora. Sam czas obsługi nie był zbyt długi. Konsultant wprowadzał dane do systemu dość sprawnie a cała rozmowa trwała nieco ponad 7 minut.