Opinia użytkownika: Patryk_164
Dotycząca firmy: Pizzeria K-2
Treść opinii: Po raz pierwszy wszedłem do restauracji o godz. 10:45. Gdy zajmowałem już miejsce, pan z obsługi oznajmił mi, że restauracja jest jeszcze nieczynna. Poczułem się wyproszony. Po godzinie 11 nastąpiła moja kolejna próba. Wchodząc Pani zza lady przywitała się ze mną. Ponownie zająłem miejsce. Niestety zauważyłem, że nikt nie chce pofatygować się aby przynieść mi kartę. Podszedłem więc do lady i o nią spytałem. Okazało się restauracja w ogóle ich nie posiada. Przed tym jak Pani mnie obsłużyła, musiałem poczekać przed ladą około 1,5 minuty, ponieważ była zajęta przekazywaniem zamówienia osobie zajmującej się dowozem pizzy. Nikt z obsługi nie używał zwrotów grzecznościowych takich jak: proszę, dziękuję itp., za wyjątkiem momentu, w którym podawano mi zamówienie. Samo zamówienie nie było realizowane długo, bo około 5-7 minut. Podczas pobytu w restauracji muzyka w pewnym momencie została pod głoszona na tyle mocno, że przebywanie w tym miejscu zrobiło się nieprzyjemne. W lokalu było wzorowo czysto, niestety unosił się zapach środków czyszczących. Obsługa nie uśmiechała się do klienta, nawet nie starała się stwarzać wrażenia miłych i otwartych dla klienta.