Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Udałam się do salonu Ery z zamiarem zakupu blueconnecta. Kiedy weszłam do środka, pracownica przywitała się ze mną i w pośpiechu zaczęła się krzątać po salonie, wskazując mi miejsce przy biurku. Po chwili była już na miejscu pracy i dopiero teraz włożyła firmową marynarkę (sprawiało to takie wrażenie, jakby ten strój jej przeszkadzał ;)). Kiedy powiedziałam, po co przyszłam, od razu pokazała mi ofertę, objaśniając różne opcje, a gdy się zdecydowałam na jedną z nich, dość sprawnie uzupełniła potrzebne dane umożliwiające sporządzenie umowy i korespondencję. Przez cały czas zdawała się być lekko roztargniona - wiadomo, miewa się różne dni. Pożegnała się ze mną z uśmiechem i, jeszcze zanim wyszłam, wstała od biurka. Jak się później okazało zapomniała powiedzieć o dość istotnej sprawie, jaką jest koszt aktywacji usługi, ale na szczęście jest to opłata jednorazowa... Ogólnie obsługę uważam za dobrą, pani była miła, życzliwa i chętna do pomocy. Samo stanowisko pracy w salonie wyglądało dość schludnie, choć całe wnętrze sprawiło na mnie wrażenie nieco chłodnego, przez co mało przyjaznego (być może to po prostu kwestia przestrzeni i kolorów). To co mnie uderzyło, to niewielka ilość reklam oferowanych usług czy produktów, ale w sumie to wychodzi na plus, bo co za dużo, to nie zdrowo.