Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik.com
Treść opinii: Sklep internetowy Empiku pozwala co prawda zaoszczędzić parę groszy, jednak nie posiada tak dużego asortymentu jak duże salony tej marki. Dużym minusem jest dla mnie fakt, że wpisując frazę w przeglądarce nie mam możliwości zaznaczyć wyszukiwania tylko dostępnych produktów, przez co czasem przyłapuję się na tym, że przeglądam produkty, których i tak nie mogę zamówić. Czas oczekiwania jest podany pod każdym zamówieniem, jednak przy zamawianiu kilku artykułów zaczynają się schody. Jeśli faktycznie zamawiam przez internet, bo chcę zaoszczędzić, to muszę się liczyć z tym, że nie oszczędzę czasu - mogę długo czekać na produkty lub jeździć po każdy z osobna (to rozwiązanie jest konieczne, jeśli okres oczekiwania pomiędzy terminami odbioru produktów wynosi 2 tygodnie lub więcej). Przy samym odbiorze w salonie zyskujemy i tracimy. Tracimy czas, jednak zyskujemy możliwość rozwiania wątpliwości związanych z technicznymi aspektami transakcji (kurier nie powie nam, co zrobić, jeśli produkt z jakiegoś powodu będziemy chcieli oddać). Dodatkowym utrudnieniem wprowadzającym klienta w błąd jest fakt, że w większych salonach są ekrany, na których można wyszukiwać artykuły w sklepie internetowym, jednak nigdzie nie jest wyraźnie napisane, że dotyczy to tylko i wyłącznie zamawiania przez internet, a nie asortymentu danego salonu.Ogólnie sklep empik.com jest dobrym rozwiązaniem dla osób nie mających dostępu do szerokiego asortymentu towarów oferowanych przez Empiki i dla tych, którzy kupują dużo (wtedy faktycznie tego typu zakupy robią się opłacalne - jest to średnio 10% od ceny detalicznej sugerowanej przez producenta, bądź tej podanej przez sieć przy sprzedaży bezpośredniej), a także dla tych, którzy nie lubią wychodzić z domu po zakupy :)