Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: BYTOM
Treść opinii: Na zakupy wybrałam się wraz z partnerem. Zadanie postawione przed Sprzedawcą nie było łatwe: poszukiwaliśmy garnituru i koszul prasujących do pomarańczowego krawata (który przymusowo musi być założony na docelowej okazji), dodatkowo mój partner nie jest typowej budowy ciała. Sprzedawcy wystarczył rzut oka nawet nie pytając o rozmiar, z wieszaka Pani zdjęła 3 garnitury (z czego 2 leżały idelanie), do tego zaproponowała 4 koszule. Po ubraniu wytypowanych rzeczy natychmiast z krawiacką sprawnością zaznaczyła miejsca na garniturze nadające się do korekty. Kiedy zdecydowaliśmy się na zakup natychmiast Sprzedawca upewnił się, czy nie brakuje w szafie mojego partnera innych akcesoriów "oficjalnego stroju męskiego". Zakupy skończyły się po 20 minutach, poprawiony (nieodpłatnie) garnitur odbieraliśmy następnego dnia. Podsumowując: - w jednym sklepie kupiliśmy wszystko czego szukaliśmy (a nawet więcej), - obsługa to świetni fachowcy, z całą pewnością Pani sprzedająca jest również krawcową, - nie poświęciliśmy na spore zakupy ogromnej ilości czasu, - po krótkich negocjacjach przy kasie dostaliśmy 10 % zniżki, - jeden sprzedawca zajmował się jednym klientem, co bardzo usprawniło zakupy, - sklep jest uporządkowany, łatwo się w nim odnaleźć, jedynie stosunek powierzchni sklepu do ilości garniturów mógłby być większy.