Opinia użytkownika: Dariusz_487
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Dojazd do sklepu dość dobry, choć w okresie zimowym stromy podjazd często był bardzo śliski. Sklep nie jest wolnostojący, zajmuje sporą przestrzeń w ciągu handlowym budynku mieszkalnego. Dużo miejsca w holu kasowym oraz w miejscu parkowania wózków na zakupy. W środku ekspozycja towarów nieco odbiega od standardów "Biedronki", więc czasem trudno jest znaleźć poszukiwany asortyment, do umiejscowienia którego przyzwyczajony jest stały klient. Będąc wczoraj naprawdę sporo naszukałem się orzeszków solonych, w niebieskim opakowaniu, będących w stałej ofercie wszystkich dyskontów tej sieci w kraju. Sklep czysty i wewnątrz przestrzenny. Palety z towarem do rozłożenia ustawione tak, aby nie przeszkadzały w przemieszczaniu się klientów. Towar na półkach uzupełniany na bieżąco, ceny czytelne i zgodne ze schematem "Biedronki" (u góry cena, pod nią towar). Obsługa miła kompetentna i schludna, na czas reagująca na "zatory" przy kasach. Niestety, podobnie jak przy innych "BIedronkach" w mieście kłopot jest ze stojakami na rowery przed sklepem. Te, znajdujące się przed placówką przy Sikorskiego 6 po zimie niestety są pogniecione przez parkujące samochody - zgniecenia zapewne powstały w wyniku przysypania stojaków śniegiem, przez co były niewidoczne dla kierowców. Dodatkowo ich usytułowanie, przy bezmyślnym parkowaniu kierowców (wzdłuż miejsc parkingowych) pozbawia stojaki przeznaczonej dla nich funkcji. Zasadnym byłoby wygrodzenie, wymalowanie kopert, postawienie znaków, lub przeniesienie stojaków w miejsce niemożliwe do zastawienia przez kierowców. Domyślać się można, że teren przed sklepem nie należy do dyskontu. Jednak widzę tu konieczność zareagowania kierownictwa sklepu, aby sensownie ustawić, a przede wszystkim NAPRAWIĆ stojaki dla rowerów.