Opinia użytkownika: Marek_605
Dotycząca firmy: Skoda
Treść opinii: Skoda Sunny MINUSY - czas oczekiwania na Doradcę (1-2 min) - brak przedstawienia się (imię, nazwisko, obejmowane stanowisko) i podania ręki - brak poinformowania Klientów, którzy już siedzą przy biurku doradcy, że na chwilę nas opuści w celu wydrukowania materiałów (Klient czuję się pozostawiony) - brak ostatecznego, pieczętującego związania Klienta podaniem danych kontaktowych !!! - zbyt dużo pracowników na widoku, zbyt głośno !! - nie zrealizowanie propozycji jazdy próbnej tego samego dnia PLUSY + pożegnanie z podaniem ręki + zaproszenie by usiąść w samochodzie + szybkie reagowanie na pojawiające się zastrzeżenia np. związane z ubogością wnętrza czy wyglądem kierownicy + propozycja jazdy próbnej tego samego dnia oraz podkreślanie jej ważności w podejmowaniu decyzji o kupnie auta + Doradca zwracał się w dużej mierze do Klientki, jednocześnie elastycznie przenosił uwagę na ojca Klientki, gdy ten zadawał pytanie. Podczas, gdy ojciec Klientki opuścił ich na chwilę, Doradca kontynuował rozmowę z Klientką (sądzę, że w przypadku tego typu klienta – młodej kobiety – może to być ważne, że nie czuje się traktowana jak „głupia gąska”, z którą o kupnie samochodu nie da się rozmawiać, bo Doradca wszystko załatwi z tatą, skoro z nim przyszła) + przy omawianiu przez Doradcę oferty i korzystaniu przy tym z wydrukowanych materiałów, Doradca odwrócił kartki by Klient nie patrzył na nie do góry nogami + poczucie humoru Doradcy + żywy temperament - Doradca energiczny, oddziałujący na emocje Klienta